Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Jenny - 23 januari 2012 23:00

Så var dagen här!

Vaknade vid 07 imorse, åkte med Gullmarsplansbussen in till Gullmars vid 8.15, bytte till tvärbanan mot Sickla Udde.


Jag var ute i riktigt god tid!!! Började skolan vid 10-10.15 o var på skolan redan 8.55 typ.. men det var ju första dagen, snö ute o visste inte helt 100 var huset låg exakt o vart jag skulle vara... så lika bra ... fanns väl alltid någon att prata med... o jodå... möttes av Lärarförbunden, sen efter bara 10-15 min så kom den första av mina programvänner... (eller det heter väl inte klasskompis när man går på högskolan??!!)

En glad o härlig tjej som heter Veronica! Så där satt vi o pratade om lite allt möjligt.. Sen fick vi komma in i vår sal... nerverna började lägga sig lite.. 5 personer kom o presenterade sig..  det var programsamordnaren, det var studievägledaren, det var VFU ansvariga, det var kursansvarig... mm.. då var man på plats o alla var där... uppropet kom... vi var 25 pers idag.. men visar sig att vi ska vara runt 40... så vi som var där fick en liten sovmorgon imorgon då dem ringer in reserver som förmodligen kommer vara på plats då... så från 25-40 imorgon.. spännande!! =).. men ack så trång, o kvavt!!

MYCKET info blev det... om utbildningen, it, VFU... kursinnehåll.. jaa... lite allt möjligt! Jaa... en helt ny värld... sitta o LYSSNA i 4 h.... phua... ursäkta.. HEJ HÖRANDE VÄRLDEN, var det där du fanns?!?!?!

Det kommer bli en TUFF omställning från dövmiljö till en hörande värld.. men ack så skoj!!!

Näää nu e mitt huvud helt slut!! NU sovdags!! Återkommer imorgon!!!

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards